PirateZ - 2015-02-07 20:55:08

Witam.

     No cóż nie będę się wylewnie tłumaczył ale jest. Do gry na tym koncie nie wrócę-pewnie. Dziś wydałem ostatnie pieniądze na nową grę jeśli znów poleci ban to koniec z tym, bo dostać w mordę i wiesz za co to gitara, a ja tak do końca to nie wiem, może uda się coś wyjaśnić. Dla przestrogi, uważajcie komu kompa udostępniacie lub u kogo się logujecie do gry i jakie programy nie koniecznie konkretne wspomagacze typu boty instalujecie.
Dla jasności to konto było czyste, bot nie wbił nawet 0,1% paraonu więc dla mnie jest to bardzo dziwne dlaczego na tym koncie d3 zostało zbanowane i tylko d3 no i forum do poniedziałku do 11:00.
Jak ktoś ma jakieś pytania to nie ma sprawy odpowiem.

Sorry panowie no tak wyszło.





  Pozdrowienia.
     PirateZ

PirateZ - 2015-02-08 21:59:59

Witam.

To jest odpowiedź bllizarda na pytanie jakich programów konkretnie miałem używać w grze.




    Witaj Sylwestrze,

Twoje konto w grze Diablo III zostało zamknięte na stałe ze względu na
bezpośrednie naruszenie Warunków Użytkowania.

http://eu.blizzard.com/pl-pl/company/legal/eula.html


''W przypadku poważnego naruszenia warunków niniejszej Umowy
lub Regulaminu Gry, Blizzard może rozwiązać niniejszą Umowę i Usługę
ze skutkiem natychmiastowym BEZ WCZEŚNIEJSZEGO ostrzeżenia. Za poważne
naruszenia uważa się przypadki naruszenia istotnych warunków, które
obejmują Punkty 1(A)(v), 1(A)(vi), 1(B)(iv), 1(C), 1(D)(i)(2)(g), 2 oraz
3(B) niniejszej Umowy ''

1(C)

(...) boty; to znaczy wszelki kod i/lub oprogramowanie nieautoryzowane
przez spółkę Blizzard, które pozwala na zautomatyzowanie procesów w
Grze, Usłudze i/lub dowolnym składniku lub funkcji tychże, jak na
przykład zautomatyzowanie kontroli nad postacią w Grze; (...)

Podchodzimy do tego typu kwestii bardzo poważnie, a przed podjęciem
jakichkolwiek kroków dyscyplinarnych każdorazowo przeprowadzamy pełne
dochodzenie. W tym przypadku uznaliśmy, że dostarczone dowody są
prawidłowe i zgodne ze stanem faktycznym, w związku z czym nie uchylimy
podjętej wcześniej decyzji.

Podjęliśmy stosowne kroki, aby nie dopuścić do łamania zasad
panujących w grze, oraz dla dobra całej społeczności graczy. Nie
możemy ujawnić szczegółowych informacji o zamknięciu konta ponad to,
co zostało już przekazane drogą mailową oraz w niniejszej wiadomości.


Po ponownym zbadaniu twojej sprawy możemy potwierdzić, że przedstawione
dowody były prawidłowe i zgodne ze stanem faktycznym, a późniejsze
kroki, podjęte w związku z zebranymi materiałami, były właściwe.
Nasza decyzja w tej sprawie pozostaje bez zmian.

Ponieważ w grę wchodzą kwestie bezpieczeństwa oraz poufności danych, z
zasady nie ujawniamy nigdy szczegółowych informacji dotyczących naszych
dochodzeń w stosunku do kont graczy ponad to, co jest przekazywane drogą
mailową w pierwszym powiadomieniu o podjęciu przez nas stosownych
czynności.

Jeśli pragniesz zapoznać się z aktualnie obowiązującymi zasadami oraz
regulaminami, można je znaleźć pod tym adresem: https://battle.net/support/article/300722.

Klient gry może monitorować procesy pamięci RAM i/lub procesora twojego
komputera w celu wykrywania niedozwolonych programów stron trzecich,
które działają równolegle z grą.

Nieautoryzowany program stron trzecich definiuje się jako dowolne
oprogramowanie innego autora (w tym dodatki typu add-on) ułatwiające
wszelkiego rodzaju oszustwa; przechwytujące, zbierające bądź
eksplorujące dane przechowywane w bazie danych gry; albo też
umożliwiające modyfikację bądź hakowanie interfejsu gry, jej
środowiska lub przebiegu rozgrywki w sposób niedozwolony przez Blizzard
Entertainment.

Działania podjęto zgodnie z zasadami obowiązującymi w Diablo III (http://battle.net/support/article/300722 oraz http://battle.net/support/article/300736), z którymi
wszyscy gracze zapoznają się i które wymagają zaakceptowania przed
rozpoczęciem gry w Diablo III.

Owe reguły i zasady umożliwiają nam utrzymywanie bezpiecznego
środowiska gry, gwarantującego dobrą zabawę dla wszystkich graczy.

Z Warunkami Użytkowana serwisu Battle.net można zapoznać się pod tym
adresem: http://blizzard.com/company/about/termsofuse.html.
Dalsze informacje o różnych poziomach kar dla kont graczy znaleźć
można pod adresem:
https://battle.net/support/article/200475.

W chwili obecnej uważamy sprawę za zamkniętą i nie podejmiemy dalszej
dyskusji na ten temat.

Co oznacza status „Odpowiedziano”?
- Jeśli żądanie pomocy (ticket) ma status „Odpowiedziano”, oznacza
to, że przedstawiciel zespołu obsługi odpowiedział na Twoje żądanie
(ticket).

Co mogę zrobić teraz?
- Przeczytaj odpowiedź zamieszczoną wewnątrz Twojego żądania
(ticketu).
- Zaznacz „Zrealizowano” na stronie statusu żądania pomocy (ticketu),
jeśli podana odpowiedź rozwiązuje Twój problem.
- Odpowiedz w ramach swojego żądania pomocy (ticketu), jeśli podana
odpowiedź nie rozwiązuje Twojego problemu.

Jeśli masz dodatkowe pytania lub wątpliwości, zaloguj się w serwisie
pomocy Blizzard, pod adresem <http://www.battle.net/support/>;, i odpowiedz
wewnątrz swojego żądania pomocy (ticketu).

Z poważaniem,

Zespół ds. obsługi klienta
Blizzard Entertainment




Czarna magia.


Postanowiłem już, że do gry nie wracam. Żal jest no ale uwolniłem się od jednego nałogu,a ostatnim czasie to już przesadzałem i to ostro.
Przestrogi dla innych nie mam bo można bana dostać za wszystko, blizard podczas gry nonstop skanuje nasz komputer ram, procesor i dyski nawet jak coś znajdzie a tego nie używasz to czapa i koniec.
Związku z tym, że nie wracam to proszę o wyrzuceniem mnie z klanu i z forum klanowego.


Pozdrawiam wszystkich i dużo zdrowia życzę.
                       PirateZ

Wojtas - 2015-02-26 23:20:50

Eh jaja jakieś... Jak to czytasz odezwij się na priv do mnie. (o kontakt jakiś)

temat zamykam, na życzenie pirata otworze lub jak coś mi odpisze.

www.thugmusic.pun.pl www.dobry-mudzyn.pun.pl www.poke-game.pun.pl www.wychfiz1.pun.pl www.championsofkonoha.pun.pl