Witam.
No cóż nie będę się wylewnie tłumaczył ale jest. Do gry na tym koncie nie wrócę-pewnie. Dziś wydałem ostatnie pieniądze na nową grę jeśli znów poleci ban to koniec z tym, bo dostać w mordę i wiesz za co to gitara, a ja tak do końca to nie wiem, może uda się coś wyjaśnić. Dla przestrogi, uważajcie komu kompa udostępniacie lub u kogo się logujecie do gry i jakie programy nie koniecznie konkretne wspomagacze typu boty instalujecie. Dla jasności to konto było czyste, bot nie wbił nawet 0,1% paraonu więc dla mnie jest to bardzo dziwne dlaczego na tym koncie d3 zostało zbanowane i tylko d3 no i forum do poniedziałku do 11:00. Jak ktoś ma jakieś pytania to nie ma sprawy odpowiem.
Sorry panowie no tak wyszło.
Pozdrowienia. PirateZ
|
Witam.
To jest odpowiedź bllizarda na pytanie jakich programów konkretnie miałem używać w grze.
Witaj Sylwestrze,
Twoje konto w grze Diablo III zostało zamknięte na stałe ze względu na bezpośrednie naruszenie Warunków Użytkowania.
http://eu.blizzard.com/pl-pl/company/legal/eula.html
''W przypadku poważnego naruszenia warunków niniejszej Umowy lub Regulaminu Gry, Blizzard może rozwiązać niniejszą Umowę i Usługę ze skutkiem natychmiastowym BEZ WCZEŚNIEJSZEGO ostrzeżenia. Za poważne naruszenia uważa się przypadki naruszenia istotnych warunków, które obejmują Punkty 1(A)(v), 1(A)(vi), 1(B)(iv), 1(C), 1(D)(i)(2)(g), 2 oraz 3(B) niniejszej Umowy ''
1(C)
(...) boty; to znaczy wszelki kod i/lub oprogramowanie nieautoryzowane przez spółkę Blizzard, które pozwala na zautomatyzowanie procesów w Grze, Usłudze i/lub dowolnym składniku lub funkcji tychże, jak na przykład zautomatyzowanie kontroli nad postacią w Grze; (...)
Podchodzimy do tego typu kwestii bardzo poważnie, a przed podjęciem jakichkolwiek kroków dyscyplinarnych każdorazowo przeprowadzamy pełne dochodzenie. W tym przypadku uznaliśmy, że dostarczone dowody są prawidłowe i zgodne ze stanem faktycznym, w związku z czym nie uchylimy podjętej wcześniej decyzji.
Podjęliśmy stosowne kroki, aby nie dopuścić do łamania zasad panujących w grze, oraz dla dobra całej społeczności graczy. Nie możemy ujawnić szczegółowych informacji o zamknięciu konta ponad to, co zostało już przekazane drogą mailową oraz w niniejszej wiadomości.
Po ponownym zbadaniu twojej sprawy możemy potwierdzić, że przedstawione dowody były prawidłowe i zgodne ze stanem faktycznym, a późniejsze kroki, podjęte w związku z zebranymi materiałami, były właściwe. Nasza decyzja w tej sprawie pozostaje bez zmian.
Ponieważ w grę wchodzą kwestie bezpieczeństwa oraz poufności danych, z zasady nie ujawniamy nigdy szczegółowych informacji dotyczących naszych dochodzeń w stosunku do kont graczy ponad to, co jest przekazywane drogą mailową w pierwszym powiadomieniu o podjęciu przez nas stosownych czynności.
Jeśli pragniesz zapoznać się z aktualnie obowiązującymi zasadami oraz regulaminami, można je znaleźć pod tym adresem: https://battle.net/support/article/300722.
Klient gry może monitorować procesy pamięci RAM i/lub procesora twojego komputera w celu wykrywania niedozwolonych programów stron trzecich, które działają równolegle z grą.
Nieautoryzowany program stron trzecich definiuje się jako dowolne oprogramowanie innego autora (w tym dodatki typu add-on) ułatwiające wszelkiego rodzaju oszustwa; przechwytujące, zbierające bądź eksplorujące dane przechowywane w bazie danych gry; albo też umożliwiające modyfikację bądź hakowanie interfejsu gry, jej środowiska lub przebiegu rozgrywki w sposób niedozwolony przez Blizzard Entertainment.
Działania podjęto zgodnie z zasadami obowiązującymi w Diablo III (http://battle.net/support/article/300722 oraz http://battle.net/support/article/300736), z którymi wszyscy gracze zapoznają się i które wymagają zaakceptowania przed rozpoczęciem gry w Diablo III.
Owe reguły i zasady umożliwiają nam utrzymywanie bezpiecznego środowiska gry, gwarantującego dobrą zabawę dla wszystkich graczy.
Z Warunkami Użytkowana serwisu Battle.net można zapoznać się pod tym adresem: http://blizzard.com/company/about/termsofuse.html. Dalsze informacje o różnych poziomach kar dla kont graczy znaleźć można pod adresem: https://battle.net/support/article/200475.
W chwili obecnej uważamy sprawę za zamkniętą i nie podejmiemy dalszej dyskusji na ten temat.
Co oznacza status „Odpowiedziano”? - Jeśli żądanie pomocy (ticket) ma status „Odpowiedziano”, oznacza to, że przedstawiciel zespołu obsługi odpowiedział na Twoje żądanie (ticket).
Co mogę zrobić teraz? - Przeczytaj odpowiedź zamieszczoną wewnątrz Twojego żądania (ticketu). - Zaznacz „Zrealizowano” na stronie statusu żądania pomocy (ticketu), jeśli podana odpowiedź rozwiązuje Twój problem. - Odpowiedz w ramach swojego żądania pomocy (ticketu), jeśli podana odpowiedź nie rozwiązuje Twojego problemu.
Jeśli masz dodatkowe pytania lub wątpliwości, zaloguj się w serwisie pomocy Blizzard, pod adresem <http://www.battle.net/support/>;, i odpowiedz wewnątrz swojego żądania pomocy (ticketu).
Z poważaniem,
Zespół ds. obsługi klienta Blizzard Entertainment
Czarna magia.
Postanowiłem już, że do gry nie wracam. Żal jest no ale uwolniłem się od jednego nałogu,a ostatnim czasie to już przesadzałem i to ostro. Przestrogi dla innych nie mam bo można bana dostać za wszystko, blizard podczas gry nonstop skanuje nasz komputer ram, procesor i dyski nawet jak coś znajdzie a tego nie używasz to czapa i koniec. Związku z tym, że nie wracam to proszę o wyrzuceniem mnie z klanu i z forum klanowego.
Pozdrawiam wszystkich i dużo zdrowia życzę. PirateZ
|